fredag den 1. marts 2019

Fredag, den 1. marts 2019 - Sol


Der er ikke meget at fortælle om en dag, hvor vi bare vil slappe af i solen. Til frokost fik jeg en Cesars Salat ved poolkanten og dertil en øl. Senere, da Sonja ikke kunne klare mere sol, gik hun ned i byen og jeg fulgte efter ned til stranden. Her badede vi i det klare vand, men på et tidspunkt begyndte der at komme skyer, - som om nogen ville sige, at nu har I fået nok sol. Gå nu hjem og pak kuffert. Hotellet havde arrangeret BBQ om aftenen, så det meldte jeg os til. Det skulle nu vise sig at være en kedelig omgang. Maden smagte udmærket, men der var intet arrangeret ud over en sangerinde, som spillede og sang gamle countrytravere. Jeg havde nu forventet lidt mere socialt, - som for eksempel en drink til at begynde med, hvor vi så kunne snakke lidt sammen.

Så vi gik hurtigt op i lejligheden igen og drak aftenskaffen der. Resten af aftenen blev der set DR-udsendelser, som jeg er gået glip af hernede.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar